مجتمع آموزشی مولوی سوئد

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۷مهر

بدینوسیله از  هموطنان عزیزی که تمایل دارند به صورت  داوطلب آزاد برای سال تحصیلی 96-1395  ثبت نام کنند،دعوت بعمل می آید تا با در دست داشتن مدارک زیر به مدرسه مولوی مراجعه و نسبت به ثبت نام جهت امتحانات خرداد ماه اقدام نمایند. مدارک مورد نیاز را در قسمت " ادامه مطلب " مشاهده کنید.

مدرسه مولوی
۱۷مهر

      بار این چه شورش است که در خلق عالم است                                  باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است

مجلس عزاداری حضرت ابا عبدالله(ع) توسط سفارت ج.ا.ا در مدرسه مولوی با مشارکت شیفتگان سید الشهدا در شب هفتم محرم برگزار شد. در این مجلس عزاداران با برپایی نماز جماعت ، زیارت عاشورا از سخنرانی و مداحی مشتاقان حضرتش ،  بهره بردند.

 

 

مدرسه مولوی
۰۶مهر

مراسم جشن عید غدیر در آموزشگاه مولوی با حضور سفیر محترم ج.ا.ا در سوئد جناب آقای مهاجر، رایزن محترم فرهنگی جناب دکتر میردامادی ، کارکنان محترم سفارت و مهمانان گرامی برگزار شد.

در این مراسم میهمانان از محضر  دکتر میردامادی ، آقای پور مطهر (شاعر) ، دکتر محدث (مداح) و سخنرانی سفیر محترم در رابطه با واقعه بزرگ غدیر بهره مند شدند. سپس با برگزاری مسابقه از طرف سفیر محترم به برندگان جوایزی اهداء شد و درپایان ازمیهمانان پذیرایی شام بعمل آمد.

 

 

مدرسه مولوی
۰۶مهر

مدرسه ها واشده ، همهمه بر پاشده ، با حضور بچه ها ، مدرسه زیبا شده                                       

             باز آمد بوی ماه مدرسه                     بوی بازی های راه مدرسه

به حول و قوه الهی سال تحصیلی 96-1395 با حضور سفیر محترم ج.ا.ا در سوئد جناب آقای مهاجر، والدین و دانش آموزان روز پنجشنبه 95/07/01 در آموزشگاه مولوی رسماً آغاز شد.

از خداوند منان سال تحصیلی پر شور،  همراه با سلامتی و موفقیت برای دانش آموزان عزیز خواستاریم.

 

 

مدرسه مولوی
۰۱مهر

همه ناراحت هستیم که دو نفر از دانش آموزان خوب مدرسه مولوی یعنی امیرحسین و سجاد داودی در سال تحصیلی جدید با ما نیستند ولی خوشحالیم که در آزمون مدارس نمونه دولتی قبول شدند و تحصیل می کنند.

همه بچه ها و معلمین خاطرات خوبی از برادران داودی دارند و جای خالیشان را در مدرسه احساس می کنند. هرجا هستید، موفق باشید.

 

 

مدرسه مولوی