مجتمع آموزشی مولوی سوئد

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

۳۰ارديبهشت

                                      قابل توجه داوطلبان آزاد

امتحانات خرداد ماه از اول خرداد ماه 1395 مطابق با 2016/05/21 مطابق با برنامه امتحانی که قبلاً اعلام شده است راس ساعت 13.30 به وقت استکهلم در مجتمع آموزشی مولوی واقع در

                                          Torsvikssvängen 7A,18134, Lidingö,Stockholm


از اول ابتدایی تا پیش دانشگاهی برگزار می شود.لازم به ذکر است آوردن هرگونه وسیله غیر ضروری از جمله موبایل در جلسه امتحان ممنوع می باشد.برنامه امتحانی را می توانید در قسمت بایگانی 11 اسفند ماه 94ملاحظه بفرمایید.

مدرسه مولوی
۳۰ارديبهشت

امروز 95/02/30 آخرین صبحگاه در سال تحصیلی 95-94 با اجرای امیر حسین و سجاد داودی و محمد امین جوادیان و اجرا ی صبحگاه به زبان انگلیسی برگزار شد.چه زود گذشت انگار دیروز اول مهر بود. در پایان روز عکسهای اول مهر تا روز آخر را با یکدیگر مرور کردیم و بچه ها خاطراتشان را برای جمع تعریف کردند.

                                                       ماه مهر کجایی ؟ زود بیا !

 

 

مدرسه مولوی
۲۵ارديبهشت

روز پنجشنبه 95/02/23 دانش آموزان آموزشگاه مولوی به همراه مربیان و جمعی از والدین به موزه علوم پایه TOM TIT  واقع در منطقه SÖDERTÄLJE رفتند . این موزه تشکیل شده بود از تجربیات علمی از علوم پایه شامل فیزیک ، شیمی، زیست شناسی،زمین شناسی و ریاضی و ترکیب این علوم با کاربردهای روزمره .

دانش آموزان در این روز توانستند ضمن آشنایی با علوم پایه توانستند هرکدام از آن ها را خود آزمایش و از نزدیک لمس و ضمناًروز شادی را تجربه کنند.بنا به نظر بیشتر بچه ها اتاق شبیه ساز زلزله و دستگاه گریز از مرکز بیشترین جذابیت را داشت .

 

 

مدرسه مولوی
۲۱ارديبهشت

به بهانه توجه به محیط زیست و ارزش گذاری به ساخته های افراد کم توان جسمی و ذهنی ، دانش آموزان مدرسه مولوی لانه های تهیه شده توسط این افراد را خریداری و با اشتیاق خاصی آن را در کلاس هنر رنگ آمیزی کردند که قرار است بعد از اتمام کار آن را برای پرندگان بی پناه نصب کنند.

 

مدرسه مولوی
۲۱ارديبهشت

در جهت آشنایی با زندگی دوزیستان و مشاهده علمی  اطراف خود ،دانش آموزان روزانه با رشد قورباغه از مرحله تخم تا بلوغ آشنا شدند و با یادداشت برداری از مشاهدات روزانه خود درس علوم را عملاً در زندگی خود تجربه کردند.



مدرسه مولوی
۱۴ارديبهشت

سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوئد با برگزاری مراسمی به بهانه تکریم مقام معلم ، و گرامی داشت شهادت استاد مطهری ، از معلمین مدرسه مولوی تقدیر به عمل آورد.در این مراسم دانش آموزان نیز با اجرای سرود و تئاتر به زبان های فارسی و انگلیسی و دکلمه و مسابقه برای والدین در این کار سهیم شدند. سفیر محترم جناب آقای مهاجر نیز با سخنان خود جایگاه مقام معلمین  را تبیین کردند.

 

 

مدرسه مولوی
۱۱ارديبهشت

دانش آموزان مدرسه مولوی درتاریخ 1395/02/09 همراه معلمین خود و با هماهنگی قبلی از کتابخانه لیدینگو دیدن کردند و با همکاری مسئولین کتابخانه از یک تور کوچک جهت آشنایی با نحوه استفاده از خدمات کتابخانه و هم چنین عضویت برخوردار شدند. در این روز کتاب هایی توسط دانش آموزان به کتابخانه اهدا شد. با تشکر از آقای میر عظیمی که مسئولیت ترجمه و هماهنگی را به عهده گرفتند.

 

 

 

مدرسه مولوی
۰۲ارديبهشت

1395/01/30بهترین روز برای درختکاری تشخیص داده شد . با توجه به شرایط بومی منطقه این روزها برای غرس درختان انتخاب شد . سفیر محترم ایران در سوئد با غرس اولین نهال در این سنت حسنه پیشگام شدند و دانش آموزان و معلمان نیز به نوبه خود هرکدام با غرس نهال ،یادگاری برای نسل های بعد به جا گذاشتند.

تو را می نشانم تا پناه باشی برای پرندگان ، سایه باشی برای خستگان و دلپذیر باشی برای آیندگان.

 

 

 

مدرسه مولوی